Urinvejskirurgisk Afdeling L Odense,

Odense
24-05-2018

Sekretær for professor og sexologisk klinik i LUTS teamet

Kontakt

Urinvejskirurgisk Afdeling L Odense

J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse 2. sal
5000
Odense C
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
24-05-2018
Udløber:
15-06-2018
Kviknummer:
LJA-61531250
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Sundhed
Beliggenhed
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ved Urinvejskirurgisk afdeling L, Odense Universitetshospital er en stilling på 30-37 timer ugentligt som sekretær for professor og sexologisk klinik ledig til besættelse den 1. juli/august 2018 eller efter aftale. 

 
Vi tilbyder job i en dynamisk afdeling i stadig udvikling, hvor patientforløb, forskning og udvikling prioriteres højt. Du vil få faglige udfordringer, gode kollegaer og rige muligheder for faglig og personlig udvikling. 
 
I din ansættelse vil du dels skulle være sekretær for afdelingens professor og forskningsleder (18-22 timer ugentligt) og dels være sekretær i vores LUTS team, der også har funktionen med sekretærbistand til vores sexologiske klinik.. Du refererer til vores ledende lægesekretær. 
 
Dine opgaver som professorsekretær vil primært omfatte skrivning af artikler, korrespondance, koordinering og planlægning, ansvar for forskningsmøder, forskningsenhedens hjemmeside, indberetning af forskningsstatistik og andre relationer til SDU.
 

Opgaverne som sekretær i LUTS teamet vil bestå af diverse sekretæropgaver, skrivning, kodning, registrering og booking m.m. 

Stillingen ønskes besat med en erfaren sekretær og der lægges vægt på, at ansøgeren er omhyggelig og har god praktisk sans samt gode evner for at kunne arbejde selvstændigt og struktureret - men du skal også kunne arbejde i team.  
 
Du forventes at have fokus på god service, kvalitet, trivsel og udvikling samt at være udadvendt og god til at kommunikere på dansk og engelsk - såvel mundtligt som skriftligt.
 

Har du dertil et fleksibelt væsen og en god portion humor, så er du lige den vi søger.

Forventede kvalifikationer:

 

  • Uddannelse som lægesekretær
  • Fleksibilitet, overblik, gode prioriteringsevner og kommunikationsevne.
  • Indgående kendskab til OUH´s it systemer, cosmic, excel ark, power point og PURE  
  • Beherskelse af dansk og engelsk i skrift og tale     

 

Løn- og ansættelsesforhold: 
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og Sundhedskartellet. 
 
Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed. Hvad det betyder for dig, kan du læse her: 
http://www.regionsyddanmark.dk/wm202311 
 
Såfremt du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. 

 

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte konst. ledende lægesekretær Sussie Banke på tlf. 2965 8740.

 

Ansøgningsfrist 15.06.18.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25/26 2018.

 

Har du læst?
 

nr. 14/2016